Magnēts
Piektdiena, 2019.gada 23.augusts / Valgudis, Ralfs, Vitālijs

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

15.09.2019.
Tautas Rogainings
Jaunciems (3 un 6h)
Nolikums I Pieteikšanās I Dalībnieki

26.10.2019.
Jūrmalas Rogainings
Jūrmala (3 un 6h), 4h (velo)
Nolikums I Pieteikšanās I Dalībnieki

09.-14.04.2019.
Riga Orienteering week 2019
Ielūgums I Programma

13.-14.04.2019.
Rīgas kausi, Makstenieki
Rezultāti, spliti, grafiki, GPS u.c.
Rīgas kausi
31.05.-02.06.2019.
MTBO daudzdienas, Rīga
Rezultāti, spliti, grafiki, info

15.06.1019.
Rēzeknes Rogainings (3, 6h)
Rezultāti 6h I Rezultāti 3h I Rezultāti 2h I Bildes

03.08.2019.
Bauskas Rogainings
Bauskas pils
(2, 3, 6h)
Rezultāti 2h I Rezultāti 3h I
Rezultāti 6h I Karte I Bildes


Pievienojies mums

Afiša




Ausekļa nometne Smeceres silā

Šogad mums ļoti paveicās, jo Madonā bija sasnidzis daudz sniega un bija pieejama gan kvalitatīva mākslīgā sniega trase, gan 15 km garā meža trase ar daudz maziem celiņiem, kas deva iespēju trenēties orientēšanās ar slēpēm.

 

Nometne sākās ar iekārtošanos mājiņās un došanos mierīgā slēpošanas treniņā, lai sajustu sevi uz slēpēm vai lai vispār atcerētos, kas ir distanču slēpošana. Ar mums kopā dzīvoja burtiski pāris orientieristi no Valmieras un sportisti no Cēsīm, bet paralēli mums trenējās arī jaunieši no Jelgavas.

 

Pēc vēlām pusdienām un nelielas atpūtas varēja doties vai nu vākt apjomu (kilometrāžu) slēpojot, vai arī skrienot. Jaunieši, kuri pirmajā treniņā saprata, ka ir piemirsies, kā pariezi jāslēpo, varēja pamācīties tehniku pie treneres Baibas, ka arī ar savu padomu treniņu procesam pievienojās Mārtiņš Sirmais.

 

 

Vakariņas mēs gatavojām paši, pēc tam dalījāmies divās grupās un devāmies vingrot pie fizioterapeites Lienes. Vingrojām uz "Airex" līdzsvara matracīšiem un papildus izmantojām elastīgās gumijas, lai paaugstinātu grūtības pakāpi un nostiprinātu dziļo muskulatūru. Liene bija ar mums kopā visu nedēļu un palīdzēja, ja bija radusies kāda trauma treniņu laikā.

 

Otrā diena. Paēduši pašu gatavotās brokastis devāmies uz slēpošanas treniņu, kas sastāvēja no trīs daļām: slēpošanas tehnika, orientēšanās distance ar slēpēm un apjoma vākšana. Vakara treniņā apjoma vākšana vai nu slēpojot, vai skrienot. Pēc vakariņām un vingrošanas, veicām distances analīzi, kur var ļoti labi redzēt, kā mums gājis.

 

 

GPS: http://3drerun.worldofo.com/index.php?id=-529046&type=info

 

Nākamajā dienā rīta treniņš bija ļoti līdzīgs iepriekšējam, bet veltījām lielāku uzmanību orientēšanās taktikai un pareizai ceļu izvēlei slēpojot, centāmies slēpot "plūstoši" jeb pēc iespējas mazāk apstājoties vai krasi mainot virzienus. Vakara treniņā – apjoma vākšana. Pēc vakariņām un fizioterapijas bija iespēja doties pirtī.

 

 

Rīta treniņa GPS: http://3drerun.worldofo.com/index.php?id=-529130&type=info

 

Ceturtajā dienā rītu sākām agrāk un slēpojām orientēšanās distanci tikai pa meža trasēm, jo Smeceres silā norisinājās Lietuvas čempionāts slēpošanā. Treniņu plānojām tā, lai varētu paspēt pavērot sacensības. Pēc pusdienām bija jādodas mierīgā atjaunošanās skrējienā, un uz teoriju pārrunāt rīta un iepriekšējās dienas treniņus.

 

Vakara treniņā, kā jau tradīcija, tika rīkots "triatlons". Komanda sastāv no diviem cilvēkiem, vispirms startēja meitenes, un pēc katra posma tika nodota stafete puišiem. Pirmais triatlona posms – orientēšanās ar slēpēm, otrais posms – tikai slēpošana, bet trešais posms bija kaut kas vēl nepieredzēts – šļūkšana no kalna ar "padibeni", "dupšu dēli" vai "ābolu" (kā nu katrs viņu sauc). Šo mēs uztveram ļoti nopietni un dažs jau bija paspējis salauzt nūju un slēpi pirms triatlona sākuma.

 

 

Pēc triatlona devāmies uz pēdējo nometnes fizioterapiju.

 

Rīta treniņa GPS: http://3drerun.worldofo.com/index.php?id=-529215&type=info

 

Nometnes pēdējā dienā varējām izvēlēties, kā pavadīt treniņu: veicot pāra treniņu, brīvi slēpot un vākt apjomu vai arī izslēpot iepriekšējās dienas pareizos ceļa variantus. Pēc tam paēdām pusdienas, samīļojām viens otru, novēlējām laimīgu Jauno gadu un devāmies projām.

 

Paldies treneriem, kas mums lika pacīnīties ar sevi, lai nākamajā sezonā varētu sasniegt vēl augstākus rezultātus!

 

 

No kritieniem mēs mācāmies un pilnveidojamies:

 

 

Kā piecelties no kritiena, ja slēpe ir apgriezusies otrādāk:

 

© www.magnets.lv | Emīlija Anna Staģe

Vārds:
Komentārs:
Atjautības uzdevums:  ir 
 
       



..atpakaļ


© 2007 - 2019, Magnets.lv | Izstrāde un uzturēšana: WebIzstrade.lv


Bildes un video


BAUSKAS ROGAININGS 2018

RĪGAS ČEMPIONĀTS 2018

BĒRNU SKOLIŅA

VASARAS MAGNĒTS 2017


Atbalstītāji

Sportident
Sodra
IK Auseklis  
Latvijas leļļu teātris   Tempur Rīgas meži

Sadarbības partneri
Jelgava Meridins Noskrien Ziemu